|
δεν είναι τα καλύτερα παιδάκια; |
|
Και πώς πρέπει να συμπεριφέρεται ο καλός γείτονας παρακαλώ; |
Στο μάθημα της Μελέτης του Περιβάλλοντος μιλήσαμε για τη γειτονιά μας. Αρχικά είχαμε αναφερθεί στους ανθρώπους που μπορεί να αποτελούν μία γειτονιά και στα επαγγέλματά τους, στα κτήρια και στις υπηρεσίες που διευκολύνουν τη ζωή μας. Αρχικά ταξινομήσαμε καρτέλες με διάφορα επαγγέλματα και υπηρεσίες στη σωστή στήλη, δημιουργώντας έναν αρχικό πίνακα αναφοράς με τα ιδιαίτερα γνωρίσματα της γειτονιάς. Στη συνέχεια, προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε μία γειτονιά σε χαρτόνι κολλώντας τις διάφορες καρτούλες εκεί που νόμιζαν οι μικροί μαθητές, δικαιολογώντας κάθε φορά την απάντησή τους. Την επόμενη μέρα επεξεργαστήκαμε τις ερωτήσεις του βιβλίου και μάλιστα τα παιδιά είχαν πολλά να διηγηθούν από εμπειρίες και περιπέτειές τους με καλούς αλλά και "κακούς" γείτονες. Εκεί βέβαια που γελάσαμε και διασκεδάσαμε πολύ ήταν όταν οι μαθητές παίρνοντας ρόλο γείτονα επισκέπτονταν ο ένας το σπίτι του άλλου και είτε ζητούσαν βοήθεια για ένα πρόβλημα, είτε ζητούσαν συμβουλές.Επιπλέον, δραματοποιήσαμε και διάφορα επαγγέλματα της γειτονιάς, βιβλιοπώλης, υπάλληλος σούπερ μάρκετ, ιδιοκτήτης καταστήματος, προσπαθώντας κάθε φορα να δείχνουμε ευγένεια και σωστή συμπεριφορά σε αυτόν που θα μας "εξυπηρετούσε".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου