Είναι από τις μέρες εκείνες που αφήνουμε μηνύματα και σημειώματα, μικρά, μεγάλα, μηνύματα πολύχρωμα, μηνύματα με ζωγραφιές, έχει γεμίσει η τάξη μας ένα σωρό μηνύματα που που γράφουμε στο φίλο, τη φίλη, τη μαμά, το μπαμπά που έτυχε να μην τους βρούμε σπίτι και είναι ανάγκη να τους ενημερώσουμε για κάτι. Σήμερα γράψαμε τα δικά μας μηνύματα που όμως απευθύνονταν σε κάποιο συμμαθητή μας. Εφοδιαστήκαμε με όλα τα απαραίτητα και αρχίσαμε να γράφουμε το μήνυμά μας. Στη συνέχεια το τυλίξαμε και το δέσαμε με ένα κορδελάκι. Το βάλαμε μέσα στο κουτί των μηνυμάτων και περιμέναμε μέχρι να έρθει η σειρά μας να τραβήξουμε από το κουτάκι ένα τυχαίο μήνυμα, να το διαβάσουμε και να το δώσουμε σε αυτόν που απευθυνόταν. Η αγωνία είχε αρχίσει καθώς όλα τα παιδάκια ήθελαν να γίνουν αποδέκτες ενός μηνύματος απο το συμμαθητή τους!
Αφού γράψαμε και τα μηνυματάκια μας και ελέγξαμε και την ορθογραφία μας(είχαμε επιλέξει για ορθογραφία το σημείωμα της Χαράς), είπα στα παιδάκια να γράψουν και άλλα μηνυματάκια, ό,τι επιθυμούσε το καθένα και για οποίον παραλήπτη επιθυμούσε. Τα περισσότερα ήταν καταπληκτικά, με φαντασία και πολύ δημιουργικότητα!
Στα Μαθηματικά μας βρισκόμαστε στο 13ο κεφάλαιο και μαθαίνουμε για τα γεωμετρικά στερεά, ολοκληρώνοντας τις ασκήσεις του τετραδίου εργασιών. Κάποιες ασκησούλες για να μπορούν να γίνουν περισσότερο κατανοητές, τις οπτικοποιούμε και τις μεταφέρουμε στον πίνακα, βάζοντας και τα κατάλληλα σχηματάκια. Είναι πολύ βοηθητικό για τα παιδιά, γιατί συνεχώς κι αυτά ρωτάνε που μπορούν να γράψουν σε αυτό το τόσο μπερδεμένο βιβλίο που δεν έχει προβλέψει να αφήσει αρκετό χώρο για τη γραφή των απαντήσεων. Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με το τάνγκραμ, όπως προβλέπει και η άσκηση του βιβλίου μας, ενώ κόψαμε από το παράρτημα (τα παράρτημα του βιβλίου μας είναι εξαιρετικά βοηθητικό καθώς περιλαμβάνει επαρκές εποπτικό υλικό για κάποιες ενότητες) τα κομμάτια του τάνγκραμ προσπαθώντας ενώνοντάς τα να βρούμε νέα σχήματα!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου