Αγαπημένο μου ιστολόγιο, είναι αλήθεια ότι ο χρόνος μας πιέζει πολύ! Δεν ξέρω αν θα προλάβουμε να τα κάνουμε όλα, μια και έχουμε διάθεση, χρόνο όμως όχι! Κάτι οι πρόβες, κάτι η κατάληψη των γονέων για τις άσχημες κτηριακές εγκαταστάσεις, κάτι το comenius και οι φίλοι μας που θα μας έλθουν τον Ιούνιο, δεν μας αφήνουν περιθώρια. Προσπαθούμε να έχουμε ιδέα από όλα τα μαθήματα, τι ακριβώς συναντάμε, ποιο είδος κειμένου ή γραμματικό φαινόμενο, ή κάποια τα συνδέουμε μεταξύ τους (κάνουμε διασύνδεση στις ενότητες της Γλώσσας ή στα Μαθηματικά, αν αυτό μας γίνεται επιτρεπτό και αν αναφέρεται το ίδιο πράγμα). Σκοπός μας είναι να μην παραβλέψουμε τίποτα γιατί ακόμη και ασήμαντο, κάτι μπορεί να μας προσφέρει. Έχουμε ήδη ολοκληρώσει την 22η ενότητα στο βιβλίο της Γλώσσας μας δουλεύοντας αρχικά στο τετράδιο εργασιών, αφού οι δραστηριότητές του είναι επέκταση του 21ου κεφαλαίου με τα υλικά και τις οδηγίες κατασκευής. Το γραμματικό φαινόμενο που διδάσκεται εδώ είναι ο αόριστος, γνώριμος στα παιδάκια από πέρσι. Θέλοντας να κερδίσουμε έδαφος και να πάμε παρακάτω ασχοληθήκαμε με τις ομπρελίτσες, όπου ταξινομείς πολλά πράγματα μαζί και στο τέλος επάνω γράφεις τη γενική τους κατηγορία στην οποία ανήκουν. Δεν έχει σχέση με τις οικογένειες των λέξεων, αφού οι λέξεις δεν προέρχονται από την ίδια ρίζα, απλά γίνεται ταξινόμηση και μπαίνει ως ταμπέλα η κατηγορία τους. Πολύ ωραία δραστηριότητα, μπορούμε να το συνδυάσουμε με τα εικαστικά και τα παιδάκια χαίροντιαι πολύ. Και να ένα σωρό ομπρέλες στα τετράδιά μας!
Στα Μαθηματικά που είναι λίγο δύσκολα φέτος έχουμε ολοκληρώσει το επαναληπτικό μας κεφάλαιο 41-44, αλλά κάνουμε διαρκώς επανάληψη στους τριψήφιους αριθμούς. Τους γράφουμε με το όνομά τους ολογράφως, με τα ψηφία τους, τους ζωγραφίζουμε με κυβάκια, ανάλογα με την ποσότητά τους και τους τοποθετούμε στον άβακα! Και πάλι τα παιδάκια χαίρονται και χαίρομαι κι εγώ επειδή χαίρονται!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου