ποιο μαρκαδόρο να επιλέξω; |
κυκλώνω τη λήγουσα ή αλλιώς την τελευταία συλλαβή της λέξης |
Τι χρώμα είναι η ζακέτα του παπαγάλου; |
Υπέροχη προσπάθεια γραφής του ποιήματος από την Τόνια μας! Έφτιαξε και τον φαντασμένο παπαγάλο! |
Να και τα όμορφα πολύχρωμα σημειωματάκια που μου έγραψαν στο τέλος της Παρασκευής! Τα βάλαμε όλα στον πίνακα της τάξης μας! |
Ολοκληρώνοντας τη δεύτερη ενότητα της Γλώσσας διασκεδάσαμε πολύ με το ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου που συμπεριλαμβάνεται στο ανθολόγιό μας, το οποίο το είχαμε διαβάσει και πέρσι. Μιλά για έναν παπαγάλο που καυχιέται ότι είναι παντογνώστης και σοφός, αλλά ουσιαστικά γνωρίζει μόνο μία λεξούλα, τη λέξη "καλησπέρα".Αποφάσισα να το κάνω περισσότερο διαδραστικό γιατί τα μικρά μας πολλές φορές δεν προσέχουν τα σημεία που διαβάζουμε!( κάθε φορά επινοούμε νέους τρόπους για να τους αποσπάσουμε την προσοχή!). Έτσι γράψαμε το ποίημα στον πίνακα αφήνοντας κενά για να τα συμπληρώσουν με λεξούλες που είχαμε συναντήσει μέσα στο κείμενο. Στη συνέχεια και αφού συμπληρώσαμε τις λεξούλες που έλειπαν, τα δευτεράκια μου απάντησαν σε ερωτήσεις κατανόησης και νοηματικής απόδοσης του ποιήματος, υπογραμμίζοντας φράσεις που έδιναν κάθε φορά την απάντηση. Ασχοληθήκαμε και με γραμματικά στοιχεία του κειμένου, όπως το να κλίνουμε προφορικά ρηματάκια ή να βρίσκουμε το α΄ενικό πρόσωπο. Η πορεία όλης της διαδικασίας που ακολουθήσαμε στην τάξη φαίνεται στις παραπάνω φωτογραφίες, γιατί κάθε μέρα σε αυτή την τάξη είναι μία νέα περιπέτεια και τα παιδάκια είναι πάντα πρόθυμα να συμμετάσχουν! Είναι από τις στιγμές που νιώθω πραγματικά χαρούμενη! Να και το ποιηματάκι μελοποιημένο με τον Μιλτιάδη Πασχαλίδη!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου