Η τάξη μας έχει γίνει ένα εργαστήρι χριστουγεννιάτικων κατασκευών. Παντού υπάρχει χρυσόσκονη, ζωγραφιές, αστεράκια, διάφορα πατρόν, ψαλίδια, μαρκαδόροι, τόσο που σε λίγο θα χαθούμε κι εμείς από εκεί μέσα μέσα σε αυτή τη χριστουγεννιάτικη καταιγίδα! Νομίζω πως έχουμε αρκετές εκκρεμότητες, τις οποίες σιγά σιγά κλείνουμε!
Έχουμε φτάσει στη Γλώσσα μας στο "Αστέρι των Χριστουγέννων" και αφού επιμείναμε πολύ στην ανάγνωση, καθώς κάθε παιδάκι διάβασε το κομμάτι του, γράψαμε μία μικρή περιληψούλα με αυτά που μπορούσαμε να κατανοήσουμε. Τα παιδάκια που δυσκολεύονταν ζήτησα να μου γράψουν απλές προτασούλες που να εμπεριέχουν λίγο από το νόημα του κειμένου. Στη συνέχεια πολλοί μαθητές έκαναν υπέροχα σκιτσάκια με την ιστορία της γέννησης και μετά τα ζωγράφισαν.
Στη Γλώσσα μας συνεχίσαμε στο κομμάτι της Γραμματικής στο 12ο κεφάλαιο, όπου έπρεπε να ξεχωρίσουμε στις προτάσεις το ονοματικό από το ρηματικό μέρος (ποιος κάνει τι- τι κάνει). Ήταν αρκετά εύκολο και τα παιδάκια κατάλαβαν γιατί συμμετείχαν όλα! Μάλιστα γράψαμε σε χαρτί του μέτρου διάφορες προτασούλες για να ξεχωρίσουμε εκεί τα δύο μέρη των προτάσεων. Το ονοματικό μέρος το ζωγραφίζαμε με κόκκινο και το ρηματικό μέρος με κίτρινο. Ορισμένα παιδάκια μετέφεραν τις προτάσεις και στο τετράδιο εργασιών της Γλώσσας ζωγραφίζοντας κι εκεί τα δύο μέρη.
Συνεχίσαμε στο τετράδιο εργασιών της Γλώσσας μας στην άσκηση με την περιγραφή μας, όπου το κάθε παιδάκι έπρεπε να ζωγραφίσει τον εαυτό του και να επιλέξει το κατάλληλο επίθετο για να συνοδεύσει διάφορα μέρη του σώματός του. Τα παιδάκια πάλι μεγαλούργησαν με τις όμορφες ζωγραφιές τους!
Συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με τη λειτουργία των επιθέτων μέσα στην πρόταση και πολλά παιδάκια καταλαβαίνουν ότι τα επίθετα κάνουν τις προτάσεις πιο όμορφες και στολίζουν τα ουσιαστικά.
Κάναμε μία μικρή δραστηριότητα για να εμπλουτίσουμε το λεξιλόγιό μας με πολλά επίθετα. Εκτύπωσα διάφορες χριστουγεννιάτικες ζωγραφιές και δίπλα από την κάθε μια έβαλα μία λίστα. Σε αυτή τη λίστα κάθε παιδάκι έπρεπε να γράψει από ένα επίθετο που να ταιριάζει στο πρόσωπο ή στο αντικείμενο που εικονιζόταν(χρησιμοποίησα ένα αγγελουδάκι, ένα κεράκι, τον Άγιο Βασίλη, εναν χιονάνθρωπο και δύο ταρανδάκια-μετά θα μορούσαν να τα χρωματίσουν-διαδιακασία που τους αρέσει πολύ.) Βρήκανε διάφορα επίθετα και μάλιστα για τον Άγιο Βασίλη ένα κοριτσάκι μου είπε πως είναι καλοκάγαθος (λέξη που είχαμε συναντήσει σε κείμενο του βιβλίου μας)
Επίσης σήμερα ετοιμάσαμε και κάποιες καρτούλες για να διακοσμήσουμε την τάξη μας, πολύ απλές. Σε χαρτί κάνσον κολλήσαμε επάνω διάφορα σχεδιάκια χριστουγεννιάτικα που χρωματίσαμε και μετά διακοσμήσαμε με χρυσόσκονη.
Αρχίζουμε να προετοιμάζουμε το κουτάκι με τα δώρα μας για την αξιολάτρευτη τάξη της κυρίας Ιωάννας!!!!! Η τάξη αστεράτη θα έχει τις προσεχείς μέρες μία όμορφη και γλυκιά έκπληξη από τα μικρά μαθητάκια μου!! Λίγη υπομονή υπερταλαντούχα τάξη μας και ένα όμορφο κουτάκι θα σας κάνει πολύ χαρούμενους!Πάρτε μία γεύση:
Τι κρύβουν τα πακέτα; |
Τη Δευτέρα θα κάνουμε τη γιορτούλα μας με την τάξη της κυρίας Ρούλας και γι' αυτό αρχίζουμε να ετοιμάζουμε τις προσλήσεις που θα δώσουμε στους γονείς και είναι γραμμένες από τα παιδικά χεράκια!
2 σχόλια :
ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ
ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ Η ΜΕΡΑ
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΓΡΑΨΙΜΟ
ΤΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙΣ
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ
Ειρήνη μου γλυκιά σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!Μα πόση δύναμη μου δίνετε οι δημιουργικές νηπιαγωγοί!!!!!!!!!Καλή συνέχεια στο όμορφο έργο σου!!!
Δημοσίευση σχολίου