Είμαστε πραγματικά μία ανάσα από τη Χωχαρούπα, τη χώρα που επιθυμούν όλα τα παιδιά! Όταν φτάσουμε θα σταματήσουμε, θα κάνουμε πολλές επαναληψούλες σε ό,τι έχουμε συναντήσει και από το επόμενο έτος θα μπούμε και στο νέο τεύχος της Γλώσσας, έτοιμοι για νέες περιπέτειες! Σήμερα κάναμε μία στάση στη χώρα των αινιγμάτων, όπου οι ήρωες θα έπαιρναν σωστές οδηγίες να φτάσουν στον προορισμό τους με τον όρο να απαντήσουν σωστά σε ένα σωρό αινίγματα! Το πέρασαν το στάδιο με μεγάλη επιτυχία αφού έδωσαν όλες τις απαντήσεις! Και κάπου εδώ ξεκινά το δικό μας το παιχνίδι που δεν ήταν άλλο από το κουτί των χριστουγεννιάτικων αινιγμάτων! Πήρα ένα στολισμένο με απλή τεχνική ντεκουπάζ κουτάκι,έβαλα μέσα διάφορα αινίγματα που θυμόμουν, καθώς και άλλα πολλά που βρήκα από τα αγαπημένα παιδικά και τα πήγα στο σχολείο. Κάθε παιδάκι έπρεπε να πάρει από το κουτάκι ένα αίνιγμα εκπροσωπώντας την ομάδα του και να βρει τη λύση. Όποιος ήταν τυχερός και το έβρισκε αναλάμβανε να το ζωγραφίσει κιόλας! Η συμμετοχή ήταν πολύ ενθουσιώδης και οι απαντήσεις κάτι περισσότερο από ανατρεπτικές!
Με τις λεξούλες που είχαμε για ορθογραφία(λέξεις με συμφωνικά συμπλέγματα) φτιάξαμε όμορφα κειμενάκια ή όμορφες προτασούλες στα τετράδιά μας, χωρίς να διορθώσουμε πολλά πραγματάκια, επιμείναμε όμως στη χρήση των εισαγωγικών ,(γιατί καποια παιδάκια χρησιμοποίησαν ευθύ λόγο) και στη σωστή τοποθέτηση της τελείας όταν η πρόταση είχε ένα πλήρες νόημα.
Όταν μάλιστα φτάσαμε στα Μαθηματικά μας εκεί κάναμε και τη συμφωνία μας:Να είμαστε πολύ συνεργάσιμοι για να καταφέρουμε να ολοκληρώσουμε το μάθημά μας(το τελευταίο επαναληπτικό για το α' τεύχος του τετραδίου εργασιών) για να πάρουμε το νέο τεύχος. Κάθε τι καινούριο αρέσει πολύ στα παιδάκια και ανυπομονούν!Αφού μοιράσαμε τα νέα τεύχη, μπηκαμε στο μάθημα 16 και ανακαλύψαμε πολλά γεωμετρικά μοτίβα. Νομίζω πως οι μαθητές είναι πολύ εξοικειωμένοι στα μοτίβα κάθε είδους γιατί έρχονται σε επαφή με αυτά από πολύ μικρή ηλικία και τα συναντούν στην καθημερινότητά τους. Το σημερινό μάθημα ήταν αρκετά εύκολο και όλα σχεδόν τα παιδάκια βρήκαν τον κανόνα με τον οποίο έπρεπε να συνεχίσουν το μοτίβο. Μάλιστα επεκτείναμε τις δραστηριότητές αμας και στο τετράδιο μαθηματικών μας, όπου ζωγράφισα στο καθένα από ένα φόρεμα ή μία μπλούζα με διάφορα σχεδιάκια, όπου έπρεπε να ακολουθήσουν ένα μοτίβο ζωγραφίζοντάς τα. Ορίστε λοιπόν πως οργανώσαμε τη δραστηριότητα:
Και επειδή τα κάναμε γρήγορα όλα αυτά και μετά ακολουθούσε η Μελέτη μας είχαμε και την καθιερωμένη ελεύθερη ώρα των Μαθηματικών, όπου κάθε παιδάκι μου φέρνει το τετράδιό του και του βάζω διάφορες ασκησούλες (προσθεσούλες, αφαιρεσούλες, λίγη προπαίδεια, ό,τι αρέσει στο κάθε παιδάκι και θεωρεί πως μπορεί να το ολοκληρώσει με επιτυχία). Η ώρα αυτή νομίζω πως είναι πολύ δημιουργική και τα παιδιά την αγαπούν ειδικά αν ζωγραφίσω και διάφορα σχεδιάκια μαζί με τις ασκησούλες.
Ο ζήλος είναι τόσο μεγάλος που συνεχίζουν το γράψιμο και στα διαλείμματα!Εδώ με βοηθειούλα!Δεν θα μπορούσα να χάσω το στιγμιότυπο και την ελπίδα που γεννιέται βλέποντάς το! |
Οι ασκήσεις πλέον μέσα στο χριστουγεννιάτικο πνεύμα! |
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου