Όπου να ΄ναι φτάνουμε σιγά σιγά στη Χωχαρούπα, μία ονειρεμένη χώρα γεμάτη δέντρα και λουλούδια, όπου τα παιδάκια παίζουν όλη μέρα και η ζωή τους είναι ξένοιαστη και χαρούμενη!Η αγωνία μας έχει κορυφωθεί!Θα φτάσει τελικά η παρεούλα μας εκεί ή οι ιστορίες για την εύρεση της μαγικής αυτής χώρας θα συνεχιστούν και στο δεύτερο τεύχος της Γλώσσας μας; Σήμερα λοιπόν συνεχίσαμε στο βιβλίο μας το μεγάλο ταξίδι και διαβάσαμε το κείμενο "Ο άντρας με το ακορντεόν και την άρπα", όπου και πάλι ασχοληθήκαμε με τα συμφωνικά συμπλέγματα. Μεταφερθήκαμε στο τετράδιο εργασιών της Γλώσσας, όπου συμπληρώσαμε όλες τις λεξούλες που έπρεπε για να ανταποκρίνονται σωστά στις εικόνες. Εντοπίσαμε τις λέξεις: τσίρκο, ακρίδα, σπίρτο και πολλές άλλες, τις οποίες χρησιμοποιήσαμε για να γράψουμε όμορφα κειμενάκια στο τετράδιο εργασιών της Γλώσσας μας. Στόχος μου είναι τα παιδιά να εμπλέκονται σε όσο το δυνατόν περισσότερες δραστηριότητες παραγωγής γραπτού λόγου, χωρίς να είναι απαραίτητα συνυφασμένη με το πλάνο της κλασσικής έκθεσης. Νομίζω ότι η δημιουργική γραφή θα μας βοηθήσει περισσότερο, κάτι που θα προσπαθήσω αργότερα να ενισχύσω με το καθημερινό κράτημα ημερολογίου. Στα παιδάκια που δυσκολεύονταν έβαλα να δημιουργήσουν προτασούλες που να περιέχουν τις λέξεις με τα συμφωνικά συμπλέγματα. Επιπλέον στο τετράδιο της ορθογραφίας μας συνεχίζουμε να γράφουμε διάφορες ιστορίες, όποια παιδάκια επιθυμούν και μου το ζητάνε.Ας δούμε λοιπόν τι μου έγραψαν σήμερα! Η φαντασία αστείρευτη και μεγάλη η χαρά για τα όμορφα παιδικά κειμενάκια!
|
Ένα βήμα πριν τη Χωχαρούπα!! |
Για χριστουγεννιάτικη κατασκευούλα επιλέξαμε να φτιάξουμε ένα όμορφο ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης για τα Χριστούγεννα!Πήρα αρκετές ιδέες από καταπληκτικές συναδέλφισσες, θαύμασα τα καταπληκτικά ταρανδάκια της αγαπημένης
Ιωάννας, είδα κουτάκια, κυπελάκια ντυμένα με χρωματιστά χαρτόνια, χριστουγεννιάτικες φιγούρες, δεντράκια, όλα απίθανα!!Μόνο που στο σπίτι δεν είχα κανένα από αυτά τα υλικά!Ξαφνικά σήμερα το πρωί είχαμε φανταστική και πολύ γλυκιά ιδέα, σχεδόν ανέξοδη και με πλήρη τη συμμετοχή των παιδιών!Πήραμε απλά χρωματιστά φύλλα Α4 τα τσακίσαμε στη μέση κάνοντάς τα καρτούλες. Σε κάθε μια γράψαμε έναν αριθμό από το 1 έως το 23 που θα σταματήσουμε τα μαθήματα για Χριστούγεννα. Επειδή στην τάξη μου έχω 19 παιδάκια και για να καλυφθεί πλήρως ο αριθμός έδωσα σε κάποια παιδάκια από 2 καρτούλες. Ζήτησα από τα παιδιά να χρωματίσουν την καρτούλα τους σχεδιάζοντας χριστουγεννιάτικα μοτίβα και μέσα να γράψουν από μία ευχούλα, ό,τι επιθυμούσε το καθένα. Στη συνέχεια στολίσαμε τις καρτούλες με πολλές χρυσές μπαλίτσες κόκκινες, λευκές και ροζ . Βάλαμε αρκετή απλή κόλλα στις καρτούλες μας και μετά τις πασπαλίσαμε.(βρήκα σε κατάστημα ψιλικών μικρά βαζάκια με μικρές χρυσές μπαλίτσες). Με το διακορευτή ανοίξαμε μία τρύπα στη μία γωνία τους και τις περάσαμε όλες μαζί από μία απλή κορδέλα. Μας πήρε αρκετή ώρα και ασχοληθήκαμε και στα διαλείμματα, αλλά είναι τόσο ωραία όταν δημιουργείς με τα παιδιά που όλη η διαδικασία σε συνεπαίρνει.Κάθε μέρα λοιπόν ένα-ένα παιδάκι θα κόβει και από μία καρτούλα και θα μας υπενθυμίζει πόσες μέρες έχουμε ακόμα μέχρι τα αγαπημένα Χριστούγεννα!Η καρτούλα θα είναι ένα μικρό ενθύμιο που θα συνοδεύεται από μία τρυφερή και ελπιδοφόρα ευχή για το νέο έτος.
|
κολλάμε αστεράκια |
|
αλλά και ρόδια! |
|
οι ευχούλες μας! |
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου