Αγαπημένο μου ιστολόγιο όχι, δεν μπορώ να πω ότι έχω παράπονα από τα γλυκά μου τα παιδάκια!!Προσπαθούν όσο μπορούν να κάνουμε διάφορα πραγματάκια και επειδή κάθε μέρα έχουμε πολλές ιδέες, σπεύδουν να τις υλοποιήσουν, όπως μπορεί το καθένα και με το δικό του τρόπο! Την Παρασκευή λοιπόν ολοκληρώσαμε την 7η ενότητα και σήμερα γράψαμε ενα μικρό τεστάκι διαφορετικό για το κάθε παιδάκι μου από όλα τα γραμματικά φαινόμενα που έχουμε διδαχθεί! Λοιπόν εκτύπωσα ήρωες του disney σε απλό χαρτί Α4 και έγραψα στο καθένα από μία ασκησούλα. Οι οδηγίες για την κάθε άσκηση αναγράφονταν μέσα στη φούσκα, εφόσον κάθε ήρωας και ηρωίδα μλούσε και έδινε σαφείς οδηγίες. Οι ασκήσεις μας πολλές και διάφορες, από την εισαγωγή σε προτάσεις σημείων στίξης, διπλούς τόνους, αλφαβητική σειρά, δημιουργία λίστας, μέχρι την παραγωγή γραπτού κειμένου με λεξούλες που τους έδιναν! Δεν περίμενα αρχικά να δω τόσο ζεστή υποδοχή από τα μικρά μου μαθητούδια! Και όχι μόνο αυτό! Κάποια μου ζήτησαν να γράψουν και δεύτερο φυλλάδιο, κάτι που κάναμε στο τετράδιο εργασιών της Γλώσσας μας! Ορίστε τα φυλλάδια που δημιούργησα:
Και μετά τα παιδάκια μου έγραψαν τις ασκησούλες τους και ζωγράφισαν!!Ποια να πρωτοθαυμάσω απ' όλες και πώς να μην είμαι υπερήφανη για την αξιόλογή τους προσπάθεια;
Στη συνέχεια βρήκαμε χρόνο και μπήκαμε στο 5ο κεφάλαιο "Πάμε για ψώνια;" μετά από την παράκαμψη που κάναμε στο βιβλίο μας για να ολοκληρώσουμε το επετειακό μας. Εδώ θα ασχοληθούμε με την ανάγνωση, κατανόηση και επαξεργασία λειτουργικών κειμένων, όπως οι ετικέτες και οι λεζάντες στα τρόφιμα, κάτι που θεωρώ πολύ αναγκαίο καθώς η αγωγή καταναλωτή είναι εξαιρετικά χρήσιμο σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας, τα κριτήρια με τα αποία αγοράζουμε τα τρόφιμα, η ημερομηνία κατανάλωσης, τα συστατικά από τα οποία έχει παραχθεί το σκεύασμα, η χώρα προέλευσης. Δεν μπήκαμε στο κείμενο του βιβλίου μας, αλλά επεξεργαστήκαμε τον προοργανωτή μας και για αύριο ζήτησα από τα παιδιά να φέρουν στο σχολείο διάφορα κουτιά από τρόφιμα που κατανάλωσαν στο σπίτι για να επεξεργαστούμε τις πληροφορίες που μας δίνουν. Σε αρχικό στάδιο φτιάξαμε στον πίνακα και στο τετράδιό μας τα δικά μας προιόντα (επιλέξαμε λάδι, χυμό και μαρμελάδα) και φτιάξαμε τις ετικέτες τους με όλες τις πληροφορίες που θα πρέπει να περιλαμβάνουν!
Στην ώρα της κυρίας Ιωάννας τα παιδάκια έφτιαξαν όμορφες γατούλες από χαρτόνι κάνσον!
Στα Μαθηματικά μας μπήκαμε στο κεφάλαιο 10 και παίξαμε με τους στόχους, όπως και η αστεράτη τάξη της κυρίας Ιωάννας! Έγραψα σε στρογγυλά χαρτάκια αριθμούς και τους κόλλησα στον πίνακα. Στη συνέχεια έκοψα βελάκια. Επάνω στα βελάκια προσπαθούσαμε με τα παιδάκια να φτάσουμε στο στόχο μας, είτε με την πρόσθεση δύο διψήφιων αριθμών είτε με αφαίρεση! Η συμμετοχή των μικρών μου εκπληκτική!!Ορίστε πώς παίξαμε:
3 σχόλια :
Ελένη μου, δεν έχω λόγια! Κάνεις πάρα πολλή δουλειά! Όλα αυτα τα υπέροχα φατσουλάκια της disney με χειρογραφες ασκήσεις??? Μπραβο κοπέλα μου! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! Εισαι μια υπεροχη δασκάλα και οι μαθητες σου πολύ τυχεροί που σε εχουν!
Ιωάννα μου, τι να πούμε εμείς για σένα που μοιράζεσαι το καταπληκτικό υλικό σου!!!! Η συναναστροφή μαζί σας έστω και διαδικτυακά μόνο εποικοδομητική είναι για μένα, μαθαίνω μέσα από την ύπαρξή σας εδώ!Διδάσκομαι και μαθαίνω!!Σε ευχαριστώ ειλικρινά που προσπαθείς κάθε μέρα!!Σου εύχομαι να συνεχίσεις και για όλα τα επόμενα χρόνια!!Να έχεις δύναμη να αντέχεις όλη αυτή την ανηφορική διάβαση με όλες τις επίπονες, αλλά και τις όμορφες στιγμές!!
Ελένη μου πέρνα από το blog να πάρεις ένα βραβειάκη για την τόσο ξεχωριστή δουλειά σου!
Δημοσίευση σχολίου