Αγαπημένο μου ιστολόγιο τα μικρά μου μαθητούδια ήταν πολύ συνεργάσιμα σήμερα, αν και ο καιρός ήταν πολύ κακός, έβρεχε και φυσούσε και δεν μπορούσαμε να σταθούμε , γιατί εμείς δεν έχουμε κτίριο κανονικό και κάθε φορά οι άσχημες καιρικές συνθήκες καταστρέφουν πολλά πράγματα. Σήμερα, όπως και την προηγούμενη εβδομάδα, ασχοληθήκαμε με τη συγκέντρωση διάφορων παραδοσιακών συνταγών ζαχαροπλαστικής, στα πλαίσια της δραστηριότητας του μήνα που μας έχει ανατεθεί από το πρόγραμμα comenius, στο οποίο συμμετέχουμε. Μαζέψαμε διάφορες συνταγές, συζητήσαμε για το ποιες είναι παραδοσιακές και ποιες όχι και αφού καταλήξαμε, αρχίσαμε να συγγράφουμε το βιβλίο ζαχαροπλαστικής της τάξης μας.
Η επιλογή ήταν δύσκολη, αλλά ψάχνοντας πληροφορίες, προσπαθήσαμε οι συνταγές να είναι αντιπροσωπευτικές της ζαχαροπλαστικής μας παράδοσης. Έτσι λοιπόν, σε κάθε ομαδούλα ανατέθηκε η συγγραφή μίας συνταγής, την οποία διαχωρίσαμε στα υλικά της, στον τρόπο εκτέλεσης και στην εικονογράφηση των υλικών, για να καταλαβαίνουν και οι φίλοι μας από το εξωτερικό τι ακριβώς χρειαζόμαστε για την παρασκευή του κάθε γλυκού. Η διαδικασία ήταν πολύ ευχάριστη! Συμμετείχαν όλα τα μαθητάκια με πολύ ενθουσιασμό και ζήλο! Πάντα όταν υπάρχει κίνητρο, επισπεύδονται όλες οι δραστηριότητες στην τάξη μας! Οι ομαδούλες ξεκίνησαν τη συγγραφική τους προσπάθεια και ένα όμορφο βιβλίο ζαχαροπλαστικής δημιουργήθηκε! Δείτε παρακάτω τι ακριβώς συνέβη κατά τη διάρκεια της δημιουργίας του βιβλίου μας, το οποίο θα αποκτήσει σύντομα και ηλεκτρονική μορφή.
Στα Μαθηματικά μας, κάναμε πάλι επανάληψη μέχρι την προπαίδεια του 8, όπου και ολοκληρώσαμε το αντίστοιχο μάθημα του τετραδίου εργασιών. Κόψαμε χαρτάκια στα οποία γράψαμε και από έναν πολλαπλασιασμό. Τα χαρτάκια περιελάμβαναν όλους τους πολλαπλασιασμούς από την προπαίδεια του 1, 2, 3, 4, 5, 8 και 10. Μοίρασα τις καρτέλες στις ομαδούλες και το παιχνίδι μας ξεκίνησε. Σκοπός ήταν τα παιδιά να γράψουν τα σωστά γινόμενα και να τα κολλήσουν στα αντίστοιχα κουτιά της προπαίδειας που έπρεπε στον πίνακα.
Πριν ξεκινήσει η διαδικασία ζωγράφισα στον πίνακα ένα πλέγμα, στο οποίο οριζόντια έγραψα τους αριθμούς των προπαιδειών που έχουμε μάθει και κάθετα έβαλα τις φορές. Κάθε ομαδούλα έφερνε τις καρτέλες με τα αποτελέσματα και τις κολλούσε στον πίνακα στο κουτάκι που έπρεπε. Ελέγχαμε βέβαια, αν είναι σωστά και τα γινόμενα. Για κάποια κουτάκια δεν είχαμε γράψει τους αντίστοιχους πολλαπλασιασμούς και έτσι έπρεπε να συμπληρωθούν με τον μαρκαδόρο μας, όπως και η προπαίδεια του 1. Νομίζω πως οι φωτογραφίες αποδίδουν με τον καλύτερο τρόπο την παραπάνω περιγραφή:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου