Αγαπημένο μου ιστολόγιο αφιερώσαμε και άλλη ώρα σήμερα για να μάθουμε να διαβάζουμε την ώρα και νομίζω ότι σε λίγο θα βλέπουμε παντού ρολόγια. Σήμερα αφού κάναμε την καθιερωμένη εξάσκησή μας στον πίνακα φτιάχνοντας το μεγάλο ρολόι και στριφογυρίζοντας τους καημένους τους δείκτες, προχωρήσαμε λίγο παραπάνω μαθαίνοντας και την ψηφιακή αναπαράσταση της ώρας, προσέχοντας όχι μόνο να τη δείχνουμε στο ρολόι, αλλά και να τη διαβάζουμε σωστά, καθώς όταν είμαστε στο "παρά", η ώρα πηγαίνει μπροστά ένα βηματάκι(για παράδειγμα όταν έχουμε 23:50, διαβάζουμε 12 παρά δέκα, γεγονός που δυσκολεύει λιγάκι, αλλά θα γίνει από μόνο του φυσικά καθώς τα παιδάκια μεγαλώνουν. Ούτως ή άλλως όλοι ξέρουν την ώρα, γιατί είναι αναγκαιότητα στη ζωή μας!) Σήμερα μάλιστα φτιάξαμε μερικά ρολογάκια που τα κολλήσαμε στο τετράδιό μας για να παίζουμε στο σπίτι και να μαθαίνουμε ευχάριστα την ώρα. Κόψαμε και τους δείκτες και τους φυλάξαμε για να τους χρησιμοποιούμε όποτε παίζουμε την ώρα. Ζήτησα από τα παιδάκια να φτιάξουν τρελά ρολογάκια και τα περισσότερα από αυτά ήταν πραγματικά απίθανα!!
Δεν μείναμε όμως εδώ, θελήσαμε να γράψουμε όμορφες καρτούλες ευχετήριες για τους φίλους, τους συγγενείς και τους αγαπημένους μας ανθρώπους, αφού μάθαμε για τα χρονικά επιρρήματα που είναι πολύ σημαντικά(προχθές, χτες, μεθαύριο, του χρόνου, πρόπερσι), τα οποία χρησιμοποιήσαμε σε προτασούλες. Για να κάνουμε το παιχνίδι πιο ενδιαφέρον έκανα διάφορες ερωτήσεις: Αν φέτος έχουμε 2014, το έτος 2013 τι ήταν ή το 2015 τι θα είναι; Αν σήμερα είναι Τρίτη, ποια μέρα θα έχουμε μεθαύριο, ή ποια μέρα ήταν χτες; Το ίδιο κάναμε και με τις λέξεις που δηλώνουν τα πρόσωπα της οικογένειας, τα οποία συναντήσαμε σε άσκηση του τετραδίου εργασιών(προγιαγιά, θείος, θεία, ξάδελφος...): Ο παππούς του παππού σου τι είναι; Η αδελφή της μαμάς; Το παιδάκι του αδελφού/αδελφής της μαμάς σας; Μου έκανε μεγάλη εντύπωση πως τα παιδάκια απαντούσαν με τόση μεγάλη ευχέρεια και αναρωτιέμαι αν εμείς τα γνωρίζαμε όλα αυτά στη δική μας σχολική ηλικία, καθώς απατεί και κάποια νοητική διεργασία.
Φτιάξαμε και την κυρά Σαρακοστή, γιατί τα παιδάκια μου ζήτησαν να τη φτιάξουμε, όπως είχαμε κάνει και πέρσι, μόνο που αυτή τη φορά τη ζωγραφίσαμε και ενώσαμε τις δύο άκρες της για να μπορεί να στέκεται και να της κόβουμε εύκολα τα ποδαράκια. Να πώς τη φτιάξαμε:(Το πατρόν το βρήκα έτοιμο από το διαδίκτυο, όταν πάτησα κυρα Σαρακοστή σε 3D)
Μαζί με όλα τα παραπάνω, κάναμε και πολλές ασκησούλες στα πρώιμα στάδια της διαίρεσης, όπου δουλέψαμε πάλι με εικονογραφημένα προβληματάκια, όπου έγραφα την εκφώνηση της ασκησούλας και τα παιδάκια έλυναν με την παρεούλα τους ή ομαδικά. Όλα είχαν έναν ιδιαίτερο τρόπο με τον οποίο έλυσαν τα προβλήματα και έναν ιδιαίτερο τρόπο σκέψης. Κάποια χρειάζονταν να ζωγραφίσουν και να μοιράσουν τα αντικείμενα, ενώ κάποια άλλα έβρισκαν τη λύση αμέσως. Η δημιουργικότητά τους όμως αποτυπώθηκε πολύ όμορφα στο απλό χαρτάκι με τα προβλήματα!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου