Αγαπημένο μου ιστολόγιο, νομίζω πως δεν μας έχουν μείνει ακόμη αρκετές μέρες διδασκαλίας, γι' αυτό τρέχουμε να προλάβουμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε από τα μαθήματά μας. Μακάρι ο χρόνος να μας βοηθούσε περισσότερο για να κάναμε και άλλες δραστηριότητες για να γίνει η μάθηση περισσότερο εποικοδομητική. Σήμερα λοιπόν ασχοληθήκαμε πάλι με τα συναισθήματά μας και μάλιστα αυτή τη φορά φτιάξαμε το αλφάβητο των συναισθημάτων, όπου κάθε παιδάκι έβρισκε και από ένα συναίσθημα από κάθε γράμμα του αλφάβητου(υπήρχαν 3 γραμματάκια, όπου δεν μπορέσαμε να βρούμε αντίστοιχο συναίσθημα που να αρχίζει από αυτά). Τις λεξούλες τις μεταφέραμε στο τετράδιό μας. Αργότερα κάναμε και παντομίμα, όπου με κινήσεις του προσώπου και του σώματος αναπαριστούσαμε κάποιο συναίσθημα. Πολλά από τα παιδάκια μου πήραν την κατάλληλη έκφραση και στάση και μπορώ να πω ότι οι αναπαραστάσεις τους ήταν καταπληκτικές!
Λόγω της ημέρας σήμερα, παίξαμε και το παιχνίδι αλήθεια ή ψέματα! Χθες και σήμερα αναζητούσα να κάνουμε μία δραστηριοτητούλα για να μπούμε στο κλίμα της ημέρας μια και από το πρωί τα πιτσιρίκια βρισκαν και έλεγαν ένα σωρό αθώα μικρά ψεματάκια(η αλήθεια είναι πως αρκετές φορές έπεσα θύμα!) Έγραψα λοιπόν σε μικρά κομματάκια από χαρτί διάφορες προτασούλες, κάποιες από τις οποίες ανταποκρίνονταν στην πραγματικότητα και κάποιες ήταν λάθος και έπρεπε τα μαθητάκια να τις παραλλάξουν για να είναι όντως αλήθεια! Και κάπως έτσι η κυρία έγραψε ένα σωρό ψέματα για να διορθωθούν από τα μικρά μας! Πήρα όλα τα χαρτάκια, τα έβαλα σε ένα καλαθάκι και κάθε παιδάκι τραβούσε από ένα, διάβαζε δυνατά και το τοποθετούσε σε έναν πίνακα, είτε στη στήλη της αλήθειας, είτε στη στήλη του ψέματος. Οι περισσότερες προτάσεις βέβαια απαιτούσαν διόρθωση που έπρεπε να δοθεί γραπτώς από τα παιδιά και ήταν είτε απλά μαθηματικά και πραξούλες, είτε ζητούσαν τα παιδάκια να δώσουν μία ολοκληρωμένη απάντηση.
Επειδή όμως είμαστε και καλά παιδιά λύσαμε και Μαθηματικά! Στο επαναληπτικό των ενοτήτων 29-33, οι δύο τελευταίες ασκήσεις (ε,ζ) ζητούσαν να λύσουμε προβληματάκια με όποιον τρόπο επιθυμούσαμε (νοερούς υπολογισμούς, πίνακα, ζωγραφική, με εκτίμηση). Εμείς επιλέξαμε τη ζωγραφική που νομίζω ότι είναι περισσότερο προσφιλής και μπορεί να εξυπηρετήσει την επίτευξη του στόχου για τη συγκεκριμένη άσκηση. Έτσι λοιπόν, ζωγραφίσαμε πιατέλες με χαλβά, γλυκά που τα μοιράσαμε σε πιάτα και πολλά άλλα. Κάποια παιδάκια βέβαια, έβρισκαν πολύ εύκολα το αποτέλεσμα της σωστής μοιρασιάς, κάποια άλλα ήθελαν το χρόνο και τη ζωγραφική τους!(Πειράζει που και εμένα μου αρέσει η δεύτερη κατηγορία με τη ζωγραφική και τη φαντασία;)
Επειδή όμως σήμερα βρίσκαμε και πολλά ρηματάκια παθητικής φωνής(στα συναισθήματα, όπου από το ουσιαστικό έπρεπε να βρούμε το ρήμα: χαρά-χαίρομαι), επαναλάβαμε το σχηματισμό της κλίσης της και ζωγραφίσαμε πουλάκια(όπου γράψαμε μέσα- στην κοιλίτσα τους) και κόκκινα αυγά πάντα μέσα στο κλίμα της πασχαλιάς που πλησιάζει σιγά-σιγά.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου