Αγαπημένο μου ιστολόγιο, καιρό έχουμε να τα πούμε!!Με ις εκλογές χάσαμε λίγο το ρυθμό μας, αλλά προσπαθούμε να επανέλθουμε στους σχολικούς ρυθμούς μαζί με πρόβες, παραστάσεις, τραγούδια και κάνουμε ό,τι μπορούμε. Η ζέστη έχει πιάσει για τα καλά και πασχίζουμε να κάνουμε μάθημα, όσο απίθανο και αν δείχνει! Όλη την προηγούμενη εβδομάδα δουλέψαμε το πρωτελευατίο κεφάλαιο της Γλώσσας μας "Για να γελάσουμε" (τρία τεύχη είχε φέτος η γλυκιά μας Γλώσσα!). Επεξεργαστήκαμε όλα τα γραμματικά φαινόμενα- τα επίθετα σε -ινος, -ικος, -ιμος τα εντοπίσαμε μέσα στο όμορφο κείμενο του βιβλίου μας "Άνοιξη στο Παγγαίο", τα κυκλώσαμε και επεσημάναμε τα τρία γένη τους. Δουλέψαμε όλα τα κειμενάκια, τους διαλόγους του Καραγκιόζη και το κείμενο "Λαθεύοντας ιστορίες"όπου παρουσιάζεται με λάθος τρόπο το γνωστό παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας. Γράψαμε μάλιστα και εμείς το δικό μας παραμύθι (συνεχίσαμε την εξιστόρηση ενός παραμυθιού από το τετράδιο εργασιών μας) και του δώσαμε αστείο τέλος μια και όλο το κεφάλαιο περιλαμβάνει αστείες ιστορίες και διαλόγους.
Δημιουργήσαμε το δικό μας πίνακα περιεχομένων αφού εργαστήκαμε προφορικά πρώτα. Πήγαμε στην αρχική σελίδα του βιβλίου μας και παρατηρήσαμε πως είναι οργανωμένα τα περιεχόμενά του και για ποιο λόγο υπάρχουν σε κάθε αρχική σελίδα οποιουδήποτε βιβλίου. Αφού καταλάβαμε σε τι μας εξυπηρετεί αυτό, εγώ ρωτούσα τα παιδάκια που μπορούμε να βρούμε έναν τίτλο και εκείνα προσπαθούσαν να βρουν σε ποια σελίδα βρίσκεται. Μάλιστα φτιάξαμε και το δικό μας πίνακα περιεχομένων και τα παιδάκια τον στόλισαν, όπως επιθυμούσαν.
Διαβάσαμε όμως και άλλα αστεία κειμενάκια του βιβλίου μας όπως τα "Μακαρόνια" και φτιάξαμε τη δική μας μακαρονοπολιτεία, όπου τα πάντα είναι φτιαγμένα από μακαρόνια, όπως και τη δική μας πατατοπολιτεία με πολλές πατάτες. Για κατασκευούλα τα παιδάκια έφτιαξαν τα τελευταία μας ανοιξιάτικα λουλουδάκια χρησιμοποιώντας φελλούς που βούτηξαν σε χρώματα για να φτιάξουν τα πέταλα και στερεώνοντας για κοτσάνι ένα καλαμάκι. Στα Μαθηματικά ασχοληθήκαμε με τα μοτίβα, σε επέκταση των ασκήσεων του τετραδίου εργασιών, όπου τους δίναμε διάφορες τιμές (τριψήφιων αριθμών) και στη συνέχεια βρίσκαμε τη συνολική τους αξία.
Συνεχίζουμε και εικονογραφούμε το παραμύθι. |
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου