Στη συνέχεια, κάναμε το ποιηματάκια της Θ. Χορτιάτη "Το φεγγαράκι χαρταετός", όπου κάποια παιδάκια μου το οπτικοποίησαν με πολύ όμορφο τρόπο!
Στα Μαθηματικά μας κάναμε το μάθημα 43 με τη σύγκριση των τριψήφιων
αριθμών. Και αυτό το μάθημα το δουλέψαμε στο τετράδιο, μια και ο τρόπος
του βιβλίου θεώρησα πως δεν ήταν λειτουργικός και ελκυστικός για τα
παιδιά! Κάποια μαθήματα προσπαθούμε να τα κάνουμε στο τετράδιο, όπου τα
παιδάκια ζωγραφίζουν και με επεξηγηματικά σύμβολα και διαγράμματα
καταλαβαίνουμε περισσότερα. Τη δραστηριότητα ανακάλυψης τη μεταφέραμε
στον πίνακα με τη βοήθεια μικρών καρτελών. Έγραφα έναν αριθμό στόχο και
τα παιδάκια προσπαθούσαν να βρουν αριθμούς που να τον πλησιάζουν όσο
μπορούσαν περισσότερο. Στη συνέχεια, διατάσσαμε τους αριθμούς στις
καρτέλες από το μεγαλύτερο στον μικρότερο και το ανάποδο. Στα παιδάκια αρέσουν πολύ οι
τριψήφιοι αριθμοί και μού κάνει πραγματικά εντύπωση γιατί τους
χειρίζονται αρκετά καλά (διαβάζουν εύκολα, συγκρίνουν, διατάσσουν). Με τα καρτελάκια μας συγκρίναμε τριψήφιους αριθμούς βάζοντας το κατάλληλο σύμβολο ανάμεσά τους. Στη συνέχεια ανεβαίναμε 1-1 ή κατεβαίναμε (200+1, 200-1). Όλες τις δραστηριότητες τα δευτεράκια μου τις αποτύπωσαν με τον πιο όμορφο τρόπο!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου