Αγαπημένο μου ιστολόγιο, σήμερα οι μικροί μου μαθητές συνεχίσαμε με το ίδιο γραμματάκι και αφού τελειώσαμε την επεξεργασία του στο τετράδιο Εργασιών της Γλώσσας που έχουμε για όλη την επεξεργασία των γραμμάτων, μπήκαμε στο βιβλίο μας, διαβάσαμε το κείμενό μας, εντοπίσαμε το νέο γραμματάκι( στα παιδάκια το γραμματάκι αυτό είναι πολύ προσφιλές και γνωστό, καθώς το γνωρίζουν ήδη από το νηπιαγωγείο και είναι πολύ εύκολο να το συνδέσουν με τον ήχο του). Στη συνέχεια στα παιδιά αρέσει να διαβάζουν το κείμενο ένα-ένα και χαίρονται όταν είναι γραμμένο με μεγάλα γράμματα. Οπότε γράψαμε το κείμενο σε χαρτόνι, εντοπίσαμε το γραμματάκι και εδώ ,κάναμε μαξιλαράκια (συλλαβούλες) για να το διαβάσουμε, κάναμε επανάληψη στις λεξούλες που έχουμε ήδη μάθει ολικά "και"-"όχι", γράψαμε προτασούλες, αφού το "έχει" είναι το πρώτο ρηματάκι που μαθαίνουμε και ενδείκνυται για το σχηματισμό προτάσεων. Προσέχαμε πάντα να ξεκινάμε με κεφαλαίο, να αφήνουμε ευδιάκριτα κενά ανάμεσα στις λεξούλες μας και να βάζουμε το σωστό σημαδάκι στίξης. Τη διαδικασία αυτή την έκανε και η κυρία Ιωάννα με τους μικρούς μαθητές της στην αστεράτη τάξη τους και έχοντας κι εγώ τάξη με πολλά παιδάκια στην Πρώτη πριν από 2 χρόνια θεωρώ πως είναι πολύ σημαντικό να επισημαίνεται κάθε φορά η αρχή της πρότασης με κεφαλαίο γράμμα, τα κενά ανάμεσα στις λεξούλες και τα σημεία στίξης (οπότε Ιωάννα μου καταλαβαίνω πόση πολλή ώρα διήρκησε η όλη διαδικασία και σε επαινώ από εδώ!). Στα Μαθηματικά μας είμαστε στη σύγκριση των αριθμών. Σήμερα δουλέψαμε με τα κυβάκια μας όπου τοποθετούσαμε κυβάκια αριστερά και δεξιά και μετά τα παιδάκια έκαναν αγκαλίτσα τον μεγαλύτερο αριθμό. Η μυτούλα της αγκαλίτσας(το σύμβολο ανισότητας το κάναμε με κυβάκια δίνοντας το κατάλληλο σχήμα) δείχνει πάντα τον μικρότερο. Στη συνέχεια επεξηγούσαμε και αυτό που κάναμε αναφέροντας τις έννοιες "μικρότερο από" ή μεγαλύτερο από" ή "ίσο". Βέβαια εν όψει της Εθνικής μας επετείου δεν άφησα τα πρωτάκια μου παραπονεμένα. Σε χαρτονάκια φτιάξαμε το "όχι" και εκείνα το διακόσμησαν με δαχτυλομπογιές.
Με τους μεγάλους μαθητές μου και με αφορμή άσκηση στη Γλώσσα (4ο κεφάλαιο- Διατροφή) μιλήσαμε για τη διαφήμιση και τον πειστικό τρόπο με τον οποίο παρουσιάζει τα προϊόντα. Στη συνέχεια τα παιδιά δημιούργησαν τις δικές τους διαφημίσεις χρησιμοποιώντας όμορφες εικόνες και ευρηματικά σλόγκαν!
Επιπλέον με τη μέθοδο της χαρτοκοπτικής και του συλλογικού κολλάζ, ολοκληρώσαμε το σκηνικό μας για τη γιορτούλα μας τη Δευτέρα και μπορώ να πω ότι μου άρεσε πάρα πολύ, γιατί ήταν κάτι αυθόρμητο και δημιουργήθηκε πολύ εύκολα, πάντα με τη συνδρομή των παιδιών!
Με τους μεγάλους μαθητές μου και με αφορμή άσκηση στη Γλώσσα (4ο κεφάλαιο- Διατροφή) μιλήσαμε για τη διαφήμιση και τον πειστικό τρόπο με τον οποίο παρουσιάζει τα προϊόντα. Στη συνέχεια τα παιδιά δημιούργησαν τις δικές τους διαφημίσεις χρησιμοποιώντας όμορφες εικόνες και ευρηματικά σλόγκαν!
Επιπλέον με τη μέθοδο της χαρτοκοπτικής και του συλλογικού κολλάζ, ολοκληρώσαμε το σκηνικό μας για τη γιορτούλα μας τη Δευτέρα και μπορώ να πω ότι μου άρεσε πάρα πολύ, γιατί ήταν κάτι αυθόρμητο και δημιουργήθηκε πολύ εύκολα, πάντα με τη συνδρομή των παιδιών!
Η τάξη μας πανέτοιμη για τη γιορτούλα της Εθνικής μας επετείου! |
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου