Αγαπημένο μου ιστολόγιο, έχω τοσα πολλά να διηγηθώ για τις περιπέτειες από την τάξη μου που νομίζω ότι ο χρόνος δεν μου αρκεί. Και πάλι θα αφήσω τις δραστηριότητες και εργασίες των μαθητών μου να μιλήσουν από μόνες τους. Αρχικά με τα εκτάκια και πεμπτάκια μου μιλήσαμε για τον πλάγιο λόγο και τη μετατροπή του. Για να δούμε τη λειτουργία του ευθύ λόγου δημιουργήσαμε τα δικά μας κόμικ, που σαν δραστηριότητα είναι πολύ διασκεδαστική και μπορούν να συμμετάσχουν όλα τα παιδάκια με τα σκιτσάκια τους. Στο τέλος όλες οι ιστοριούλες των μαθητών μου είχαν μία δόση χιούμορ και το περιεχόμενό τους μας ενθουσίασε. Η πλοκή των ιστοριών είχε σχέση με την αγαπημένη φρουτροπία του Ευγένιου Τριβιζά και το δαιμόνιο ρεπόρτερ Πίκο Απίκο που πήγε στη Φρουτοπία για να μάθει το λόγο που τα φρούτα επαναστάτησαν εναντίον των μανάβηδων. Στα κόμικ τους συνεχίζουν την ιστορία από τη στιγμή που ο ρεπόρτερ φτάνει στη Φρουτοπία με τη διάσημή του σκάφη.
Δεν θα μπορούσαμε όμως να μη δημιουργήσουμε και τα δικά μας τσολιαδάκια λόγω της εθνικής μας επετείου! Χρησιμοποιήσαμε το αγαπημένο γνωστό τσολιαδάκι από το διαδίκτυο, το κολλήσαμε επάνω σε σκληρό χαρτονάκι, το ζωγραφίσαμε, το κόψαμε γύρω γύρω συναρμολογώντας όλα τα κομμάτια του και βάλαμε το σημαιάκι δίπλα στο χεράκι του συρράπτοντας με συρραπτικό. Ήταν πραγματικά πολύ όμορφο!
Συνεχίσαμε με τα σκηνικά για το πρώτο θεατρικό μας "Το διψασμένο Σουλιωτόπουλο". Τα παιδάκια σχεδίασαν και έβαψαν τα σκηνικά με πολύ όμορφο αποτέλεσμα!
Με τα παιδάκια της Πέμπτης στα Μαθηματικά μας παίξαμε με το τάνγκραμ, σχηματίζοντας διάφορα σχεδιάκια.
Δημιουργήσαμε τις δικές μας αφίσες για να ενημερώσουμε για την παράσταση που ετοιμάζουμε (Κινηματογράφος- Θέατρο, Ενότητα 15, Γλώσα Στ'),όπως επίσης και τις δικές μας προσκλήσεις με πολύ μοναδικό και δημιουργικό τρόπο! Ήταν πραγματικά όλες τους υπέροχες και μάταια προσπαθούσα να ξεχωρίσω κάποια!
Με τα μικρούλια μου φτάσαμε αισίως στο μάθημα με το γράμμα που έλαβε η Ιωάννα από το θείο Παύλο. Τα πρωτάκια μου γράψανε και αυτά το δικό τους γραμματάκι, διαλέγοντας τον παραλήπτη και συμπληρώνοντας στα κενά μόνα τους τις λεξούλες που έλειπαν, ώστε να έχει το γραμματάκι τους πλήρες νόημα, έτσι για να δούμε λίγο τη δομή ενός γράμματος. Αργότερα ελπίζω να είμαστε σε θέση να γράψουμε ελεύθερα τα γραμματάκια μας χωρίς βοηθητικές λεξούλες.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου