Αγαπημένο μου ιστολόγιο αρχίζω και διαπιστώνω ότι τα παιδάκια είναι σαν μικρά σφουγγαράκια και αφομοιώνουν γρήγορα κάθε τι καινούριο! Βέβαια υπέροχο θα ήταν αν μπορούσαν να μας παρακολουθούν και απερίσπαστα, αλλά αυτό δυστυχώς δεν γίνεται (είναι εξάλλου χαρακτηριστικό της παιδικής φύσης) και ούτε νομίζω να βρεθεί ποτέ η συνταγή για κάτι τέτοιο... Σήμερα κάναμε πάλι επανάληψη στα σημεία στίξης για να τα εμπεδώσουμε πολύ καλά, ενώ στη συνέχεια συνεχίσαμε και στις ερωτηματικές προτάσεις με τις γνωστές ερωτηματικές λεξούλες που πάλι επιμείναμε για να μάθουμε πολύ καλά! Στην αρχή του μαθήματος και αφού γράψαμε την αγαπημένη μας ορθογραφία που στην αρχή κάναμε αρκετό χρόνο και όσο περνάει ο καιρός τα καταφέρνουμε πολύ καλύτερα, μοίρασα στα παιδάκια καρτέλες με προτάσεις από τις οποίες έλειπαν τα σημεία στίξης. Οι προτασούλες μας ήταν γραμμένες σε word art και έτσι τα παιδάκια μπορούσαν να τις χρωματίσουν. Κάθε παιδάκι μου διάβαζε την πρόταση, έβαζε με φωσφορίζων μαρκαδόρο το σημείο στίξης και κολλούσε το καρτελάκι στην κατηγορία του σημείου στίξης που ανήκε. Είχα προηγουμένως φτιάξει τα σημεία στίξης από αφρώδες υλικό και τα κόλλησα σε χαρτονάκι που λειτούργησε ως πίνακας αναφοράς και πάνω εκεί εργαστήκαμε σήμερα. Απλές δραστηριότητες που μπορούν να γίνουν εύκολα στην τάξη με ευτελή υλικά που μάλιστα για την οργάνωσή τους να συμμετέχουν τα ίδια τα παιδιά. Παρακάτω φαίνεται τι έκαναν τα μικρά μου δευτεράκια:
Σήμερα μάλιστα μάθαμε και για κάποιες λεξούλες που όταν μπαίνουν στην αρχή κάνουν ένα σωρό ερωτήσεις! Στα τετράδια εργασιών της γλώσσας μας γράψαμε όλες τις ερωτηματικές λεξούλες και μετά με αυτές δημιουργήσαμε ερωτηματικές προτάσεις! Ορίστε λοιπόν τι μάθαμε:
Και έτσι όμορφα και πολύχρωμα έκλεισε και η σημερινή μέρα μας στο σχολείο!!
Α! Να και τα ροδάκινα που ζωγράφισε η Ευγενία μας από το 9ο κεφάλαιο (Βρίσκω το μισό και το διπλάσιο στους αριθμούς 0-100)
Μερικές ζωγραφιές των παιδιών είναι αριστουργήματα!! |
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου