Αγαπημένο μου ιστολόγιο, σήμερα στην τάξη μας μάθαμε για τα κοινά και τα κύρια ουσιαστικά μια και στο βιβλίο μας είχε μία ασκησούλα τέτοιου είδους, όπου έπρεπε να γράψουμε σε δύο στήλες κάποια κύρια και κάποια κοινά ουσιαστικά. Αμέσως ζήτησα από τα παιδάκια να μου γράψουν σε χαρτάκια όποια ουσιαστικά κύρια και όποια κοινά επιθυμούσαν και ενώ στην αρχή μπερδευόμασταν, στη συνέχεια καταφέραμε και διακρίναμε τη βασική τους διαφορά και οι μικροί μαθητές δε σταματούσαν να γράφουν! Επισημαίναμε συνεχώς ότι τα κύρια είναι ονόματα και ότι τα κοινά είναι ουσιαστικά, πράγματα που βλέπουμε γύρω μας, λεξούλες που φανερώνουν κατάσταση ή ιδιότητα.
Οπότε και σταματήσαμε εδώ στη Γλώσσα μας γιατί την επόμενη φορά θα γράψουμε εκθεσούλες με κάποια αρσενικά ουσιαστικά σε -ης, μιας και σε αυτό το κεφάλαιο μαθαίνουμε την κλίση τους (ο φούρναρης, ο μανάβης, ο κρεοπώλης, ο ναύτης, ο ράφτης...). Στα Μαθηματικά μας προχωρήσαμε μέχρι την προπαίδεια του 2 και του 4. Ακόμα όμως δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μαθαίνουμε δύο προπαίδειες στο κάθε μάθημα και όχι κάθε μια ξεχωριστά για να γίνεται πιο κατανοητός ο μηχανισμός από τα παιδιά, αλλά και η σωστή εκμάθησή της. Καταλαβαίνω ότι το βιβλίο θέλει να προσεγγίσει το μισό και το διπλάσιο των αριθμών, όμως αν δεν υπάρχει η κατάλληλη προσέγγιση από το μέρος του δασκάλου, ώστε να γίνουν περισσότερο κατανοητά, μόνο οι μαθητές που έχουν έφεση στα Μαθηματικά, μπορούν να κατανοήσουν. Νομίζω πως όλοι όμως τη διδάσκουμε ξεχωριστά την κάθε μια. Σήμερα λοιπόν, κάναμε επανάληψη στην προπαίδεια του 2! Ζήτησα από τα παιδάκια να γράψουν στα τετράδιά τους τους πολλαπλασιασμούς, χωρίς όμως να γράψουν τα παοτελέσματα. Στη συνέχεια, πήρα χαρτοταινία και έκοψα μικρά χαρτάκια. Επάνω σε κάθε χαρτάκι έγραψα και από ένα γινόμενο (συνεπώς έγραψα τα γινόμενα από το 0 έως το 20, τόσες φορές όσοι είναι και οι μαθητές μου). Όλα τα χαρτάκια τα κόλλησα στον πίνακα. Κάθε ομάδα λειτούργησε ξεχωριστά και κάθε παιδάκι ατομικά στο τετράδιό του. Μόλις έδινα το σύνθημα, η κάθε ομάδα σηκωνόταν και έπαιρνε από τον πίνακα τα σωστά γινόμενα μέχρι να συμπληρωθεί σωστά η προπαίδεια. Η δραστηριότητα άρεσε πολύ στα παιδάκια και συμμετείχαν με ενθουσιασμό! Για δείτε τι ακολούθησε:
1 σχόλιο :
ΚΑΛΕ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΩ ΕΔΩ ΧΑΖΕΥΩ..ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΝΝΟΙΑ!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!
ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ..ΤΙ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΘΑ ΔΙΝΕΙΣ? ♥http://mesasenasentoukaki.blogspot.gr/2014/01/blog-post_8404.html
Δημοσίευση σχολίου