Τι να κάνουν άραγε τα δευτεράκια μου, από τότε που έγραψα για αυτά για τελευταία φορά; Είμαστε ήδη στη μέση του κεφαλαίου "Τι βιβλίο είναι αυτό" και μαθαίνουμε παίζοντας με το λεξικό μας. Οι ασκήσεις του βιβλίου με την αλφαβητική σειρά είναι τόσο ευχάριστες που θέλουν να συμμετέχουν όλοι με μεγάλη χαρά. Παρ' όλα αυτά προσπαθούμε να επαναλαμβάνουμε με κάθε τρόπο ό,τι γραμματικό φαινόμενο έχουμε μάθει σε προηγούμενα κεφάλαια, αφού το παρόν κεφάλαιο, δεν έχει κάτι ιδιαίτερα δύσκολο να μας διδάξει. Έτσι για να κάνουμε και μία μικρή αξιολόγηση σε αυτά που έχουμε μάθει, μοίρασα στα παιδάκια διάφορα φυλλάδια γλώσσας με διάφορες ασκησούλες γραμμένες με διάφορα μαρκαδοράκια(στους μαθητές μου αρέσει πολύ και μου ζητούν κάθε φορά και άλλες ασκησούλες έτσι γραμμένες, οπότε το επιδιώκω με κάθε ευκαιρία, γιατί δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον) και ζήτησα από τα παιδάκια να εργαστούν ατομικά το καθένα. Στη συνέχεια πρόσθεσαν και τις δικές τους χρωματικές πινελιές και έκαναν κάτι φύλλα εργασίας σκέτα έργα τέχνης! Όταν συγκεντρώθηκαν όλα, φτιάξαμε και ένα όμορφο βιβλίο γραμματικής της τάξης μας και το βάλαμε μέσα σε ένα πάνινο σακουλάκι κρεμώντας το από την κρεμάστρα της τάξης μας. Σκοπός μας είναι να φτιάξουμε 19 τέτοια σακουλάκια, προκειμένου κάθε μαθητής να πάρει από ένα στο τέλος της χρονιάς. Θα περιλαμβάνει συλλογικές εργασιούλες όλων των παιδιών και νομίζω πως θα είναι ένα όμορφο αναμνηστικό δωράκι.
Στα Μαθηματικά μας προχωρήσαμε μέχρι την προπάιδεια του 3 και του 6. Είχαμε ήδη κάνει του 3 και προσπαθήσαμε σήμερα να συνθέσουμε το 6 ως το διπλάσιο. Για πρώτη επαφή τα δευταράκια μου νομίζω ότι τα πήγαν πολύ καλά, προσπαθήσαμε να την πούμε και με ρυθμό, βάζοντας τις φορές στα χεράκια μας. Το αντίστοιχο κεφάλαιο στο βιβλίο του μαθητή μας πήρε πολύ λίγο χρόνο, αφού προβάλαμε τις ασκησούλες του βιβλίου στον πίνακα και το δουλέψαμε όλο μέσω του προτζέκτορα, με αποτέλεσμα να μη χάσουμε πολύ χρόνο στο να επισημαίνουμε κάθε φορά που γράφουμε ή να γράφουμε όλες τις ασκήσεις στον πίνακα. Μπορώ να πω ότι είναι τόσο εύχρηστο εργαλείο που όχι μόνο εμπλουτίζει το μάθημα, αλλά είναι άκρως κατατοπιστικό και ελκυστικό για τα παιδάκια. Δυστυχώς όμως δεν μπορούμε να τον χρησιμοποιούμε συνέχεια. Έπειτα κάναμε διάφορες ασκησούλες πολλαπλασιασμού και προπαίδειας.
2 σχόλια :
Eλένη καταπληκτική η δουλειά σου που δημοσιεύεις κάθε φορά στο ιστολόγιο σου.!!
Η καθηγήτρια ΠΕ 19
Καρυτινού Ασημίνα
Ασημίνα μου, ειλικρινά σε ευχαριστώ πολύ!!Τέτοια όμορφα σχόλια μας δίνουν μεγάλη δύναμη!!Σε ευχαριστούμε γλυκό μου κορίτσι!!
Δημοσίευση σχολίου