Αγαπημένο μου ιστολόγιο, τα δευτεράκια μου είχαν έμπνευση και έτσι σήμερα ασχοληθήκαμε με πολλή γραμματική και μάλιστα φτιάξαμε και πολλούς κανόνες γραμματικής, τους στολίσαμε και τους βάλαμε στην τάξη μας για μας υπενθυμίζουν σε ποια περίπτωση τους χρησιμοποιούμε. Συμμετείχαν όλα με τις ομαδούλες τους και ξετρελάθηκαν με τους ήρωες της disney όπου τους ζωγράφισαν και τους κόλλησαν επάνω στα πολύχρωμα χαρτόνια.
Ήδη έχουμε φτάσει στο τέλος του κεφαλαίου "Με προσκαλούν και προσκαλώ" και η αλήθεια είναι ότι περάσαμε όμορφα, γιατί ήταν ένα πολύ διασκεδαστικό κεφάλαιο και προσπαθήσαμε να το προσεγγίσουμε με χρώμα και δημιουργία! Στα Μαθηματικά, έχουμε ήδη ολοκληρώσει τις προπαίδειες, αλλά εξακολουθούμε να τις κάνουμε επανάληψη γιατί είναι τόσες πολλές που εύκολα ξεχνιούνται. Βρισκόμαστε στο χρόνο (κάναμε μία μικρή παράκαμψη, καθώς έχουμε αφήσει πίσω μας για λίγο τη διαίρεση με την έννοια του μοιράζω και το μάθημα με την κάλυψη των επιφανειών).
Μαθαίνουμε για τη σημαντικότητα του χρόνου στη ζωή μας, τη χρηστικότητα των ημερολογίων, την ώρα στην 24ωρη μορφή της και σήμερα μιλήσαμε για τον ελεύθερο χρόνο μας και πώς τον αξιοποιούμε δημιουργικά και μάλιστα φτιάξαμε το ομαδικό πρόγραμμα της τάξης μας (για σχετική άσκηση του βιβλίου μας, την οποία μεταφέραμε σε χαρτόνι στον πίνακα για να συμπληρώνεται εύκολα από τους μικρούς μαθητές.) Εδώ έγινε το αδιαχώρητο, καθώς όλα τα παιδάκια ήθελαν να γράψουν την δική τους πρόταση για τις καθημερινές τους δραστηριότητες. Μεταφέραμε λοιπόν όλα αυτά που μας είπαν τα παιδάκια στον πίνακα της τάξης μας και έτσι φτιάξαμε το πολύχρωμο εβδομαδιαίο μας πρόγραμμα. Στη συνέχεια, κάναμε και μία έρευνα στην τάξη μας, τα αποτελέσματα της οποίας τα αποδώσαμε με τη μορφή ραβδογράμματος. "Πόσες ώρες τα παιδάκια παρακολουθούν τηλεόραση;" Τα αποτελέσματα πραγματικά με άφησαν άναυδη, καθώς πολλά παιδάκια παρακολουθούν τηλεόραση ακόμα και 6 ή 7 ώρες τη μέρα(!). Πραγματικά δεν ήξερα πως να το αντιμετωπίσω αυτό, ήταν μεγάλο σοκ. Ας δούμε όμως τι δημιουργήσαμε:
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου